Ízelítő a könyvből
Itt belenézhet A reklám helye – A hatékony médiatervezés és –vásárlás kézikönyve második kiadásába, különböző oldalpárokból kaphat rövid ízelítőt, hogyan épül fel a könyv szerkezete, milyen témákat tárgyal és milyen konkrét példákkal segít megvilágítani egy-egy szakmai terület problémáját.
Lapozzon bele a könyvbe!
vagy válasszon a fejezetek közül:
- Mi a reklámügynökség? Mit csinál a médiás?
- Kis magyar kereskedelmimédia-történet
- A magyar fogyasztó a marketingkommunikáció és a média górcsöve alatt
- Amit a médiumokról mindenképpen tudni kell
- Amit mindig szerettél volna tudni a médiás mutatószámokról, de sosem merted megkérdezni
- Médiatervezés a gyakorlatban
- Médiavásárlás a gyakorlatban
- Médiapiaci vonzások és választások
- Médiaprotokoll
- A reklám helye holnap (a média jövője)
- Szó mi szó. Médiás szakkifejezések, szlengszótár
- Irodalom
- Mellékletek