Ízelítő a könyvből

Itt belenézhet A reklám helye – A hatékony médiatervezés és –vásárlás kézikönyve második kiadásába, különböző oldalpárokból kaphat rövid ízelítőt, hogyan épül fel a könyv szerkezete, milyen témákat tárgyal és milyen konkrét példákkal segít megvilágítani egy-egy szakmai terület problémáját.

Lapozzon bele a könyvbe!

A kis képekre kattintva az ízelítő PDF adott oldalát láthatja

  • Előző
  • Következő
vagy válasszon a fejezetek közül:
  1. Mi a reklámügynökség? Mit csinál a médiás?
  2. Kis magyar kereskedelmimédia-történet
  3. A magyar fogyasztó a marketingkommunikáció és a média górcsöve alatt
  4. Amit a médiumokról mindenképpen tudni kell
  5. Amit mindig szerettél volna tudni a médiás mutatószámokról, de sosem merted megkérdezni
  6. Médiatervezés a gyakorlatban
  7. Médiavásárlás a gyakorlatban
  8. Médiapiaci vonzások és választások
  9. Médiaprotokoll
  10. A reklám helye holnap (a média jövője)
  11. Szó mi szó. Médiás szakkifejezések, szlengszótár
  12. Irodalom
  13. Mellékletek