A könyv múltja

A Stardust Publishing gondozásában 2002 decemberében megjelent A reklám helye – A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve Magyarországon az első gyakorlati kiadvány a témában. A keménykötésű, 256 oldalas, színes könyv országszerte közismertté vált; frissített és bővített kiadása 2006-ra vált időszerűvé, annál is inkább, mivel az első kiadás elfogyott. Az első kiadás köteles példány hozzáférhető az Országos Széchenyi Könyvtárban.

A szerzők:
Incze Kinga és Pénzes Anna

Az első kiadás létrejöttében közreműködtek:

Szerkesztés: Rácz Zsuzsanna és Havas Péter
Grafika: Klénai Levente és a mono
Tördelés: Lőrinczi Kriszta

Az első kiadás támogatói:

  • Axelero
  • Axel Springer Budapest
  • Axel Springer Magyarország
  • Danubius Sales House
  • Eclipse
  • Est Média
  • HVG
  • Imige
  • InfoRádió
  • L’Oréal
  • Nestlé
  • Népszabadság
  • Pannon GSM
  • PPI
  • Roche
  • Sanoma Budapest
  • TV2
  • Zwack Unicum