Sajtó, visszhang

A reklám helye 2.0 sajtótájékoztató, 2006. december

Incze Kinga-Pénzes Anna: A reklám helye 2.0 – A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve 2006 decemberében jelent meg. A médiaszakma és a nagyközönség A reklám helye című kiállítás Jövő Háza Központban rendezett megnyitójával egybekötött sajtótájékoztatón találkozhat a könyv új kiadásával elsőként.

A reklám helye sajtótájékoztató, 2002. december

A filmek megtekintéséhez szélessávú internetkapcsolat ajánlott!

Könyvajánló, könyvismertető

Az utóbbi években a könyvvel kapcsolatban megjelent írások közül olvashat itt néhányat.

Sajtóhírek

Médiaügynökségek – kézikönyv a hatékony munkához
[2002.12.06 11:10]

A reklám helye címmel könyvet jelentet meg a napokban a Universal McCann volt, illetve jelenlegi médiaigazgatója. Incze Kinga és Pénzes Anna arra vállalkoztak, hogy egy könyvben rendszerezik mindazokat a gyakorlati ismereteket, amelyek elengedhetetlenek a pontosan megtervezett médiavásárláshoz. Ez a szakma számos területet, közgazdaságtant, szociológiát, szociálpszichológiát magába foglaló tudomány, amelyet a két médiaszakember állítása szerint Magyarországon eddig átfogóan, gyakorlatorientáltan, esettanulmányokkal alátámasztva még nem rendszereztek, nem publikáltak, éppen ezért hiánytalanul oktatni sem tudták.

A szerzőpáros úgy véli, ma már a hazai médiaügynökségeknél is európai színvonalon folyik a médiatervezés és –vásárlás, így megérett a helyzet és az igény is arra, hogy az ügynökségeknél felhalmozott szakmai ismeretek mindenkihez eljussanak. Aki elolvassa a könyvet, megtudhatja, mit jelent egy ilyen cégnél dolgozni, és megismerheti a tervezés folyamatának lépéseit, illetve azokat a módszereket, amelyekkel sikeressé tehető egy reklámkampány. A szerzők számos esettanulmányt gyűjtöttek össze, és írtak le vezető multinacionális cégek közelmúltbéli marketingtevékenységéről, de megismerhetik az érdeklődők a nagysikerű Bee-kampány részleteit, olvashatnak a néhány év alatt országos hálózattá fejlődött Est-csoport tapasztalatairól.

(Forrás: Kreatív Online)

Interjúk