Tanítanak belőle

Az első kiadást, A reklám helye – A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve című kiadványt már rengetegen használják: a reklám- és médiapiac szereplői, valamint a felsőfokú oktatási intézmények hallgatói. Utóbbiak számára ajánlott, illetve kötelező olvasmány a gazdasági, illetve kommunikációs képzéseken.

A következő felsőoktatási intézményekben tanítanak a könyvből:

Kötelező irodalomként:

  • Budapesti Kommunikációs Főiskola
  • Gábor Dénes Főiskola (Székesfehérvár)

Ajánlott olvasmányként:

  • Budapesti Corvinus Egyetem
  • Budapesti Gazdasági Főiskola
  • Budapest Média Intézet
  • Debreceni Egyetem
  • Közép-európai Egyetem (Budapest)
  • Miskolci Egyetem
  • Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (Tatabánya)
  • Pécsi Tudományegyetem