Tanítanak belőle
Az első kiadást, A reklám helye – A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve című kiadványt már rengetegen használják: a reklám- és médiapiac szereplői, valamint a felsőfokú oktatási intézmények hallgatói. Utóbbiak számára ajánlott, illetve kötelező olvasmány a gazdasági, illetve kommunikációs képzéseken.
A következő felsőoktatási intézményekben tanítanak a könyvből:
Kötelező irodalomként:
- Budapesti Kommunikációs Főiskola
- Gábor Dénes Főiskola (Székesfehérvár)
Ajánlott olvasmányként:
- Budapesti Corvinus Egyetem
- Budapesti Gazdasági Főiskola
- Budapest Média Intézet
- Debreceni Egyetem
- Közép-európai Egyetem (Budapest)
- Miskolci Egyetem
- Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (Tatabánya)
- Pécsi Tudományegyetem